Els Falcons a la Biblioteca

PortadaEl passat dissabte dia 21, a la Biblioteca va tenir lloc l’Hora del Conte. El conte Mare jo vull ser falconera, va ser explicat la seva autora, la vilanovina Blanca Peribáñez amb l’ajut de la il·lustradora Beatriz Rojas. 

Aquesta Hora del Conte va comptar amb la presència d’alguns membres de la colla dels Falcons de Vilanova que quan va acabar la narració van ensenyar als nens i nenes que havien vingut a l’activitat com es fan algunes de les figures que representen a les seves actuacions i la tècnica necessària per enfilar-se aconseguint estructures sòlides. 

Els Falcons van animar a participar a tots els assistents a una petita exhibició que es va fer a la sala infantil de la Biblioteca, ja que és una activitat familiar. Per als qui ho van preferir, van poder pintar uns retallables amb imatges dels falcons per deixar com a guarniment a la sala infantil. 

Cal recordar que tot just el dia anterior els Falcons de Vilanova van iniciar la seva temporada d’assajos. 

Si voleu conèixer més sobre el falcons consulteu els següents enllaços:

Falcons de Vilanova

Bloc Anem de Blanc

Súper 8