Syrah i les filles de la vinya
La novetat de la sala d’adults de la Biblioteca Armand Cardona Torrandell d’aquest mes de febrer està signada per Victoria Fernández.
La vinya, l’amor i la passió es fonen en un relat que està protagonitzat per les dones que defensen i treballen la terra.
Vinyes del Penedès
Al Penedes del segle XIX, la Jara Macabeu lluita per defensar el seu vinyer i restaurar l’honor de la seva família en una apassionant novel·la sobre el món del vi.

La Jara Macabeu, filla del celler de Mestral i una enamorada de la vinya, lluita a capa i espasa per defensar les seves terres de l’avar terratinent Sebastián Delgado.
Amb l’ànima enfosquida per un error del passat, i perseguida per la seva ascendencia gitana, s’enfrontarà a la vila de Sant Jordi per recuperar l’honor i la reputació de la seva família.
La Jara i les seves germanes defensaran les vinyes del Penedes mentre protagonitzen les propies lluites internes i viuen amors impossibles, passions inconfessables o relacions que trenquen les normes.

Així doncs tenim a les mans una novel·la plena de traicions, intrigues i romanços al voltant de l’apassionant món del vi.
L’autora
Victòria Fernández nascuda a Barcelona l’any 1996) és l autora del llibre de relats ‘Las frikis también soñamos’ (2020), publica sota el pseudònim d’Ayla Hurst.

Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Rovira i Virgili, ha cursat dos postgraus, en Gènere i Comunicació (UAB) i en cultura vitivinícola (URV).
També ha estat col·laboradora del programa de ràdio ‘Penedès en Xarxa’ amb la seva secció sobre cinema i sèries ‘La maleta de Newt’.
Aquesta novel.la és una gentilesa de Llorens Llibres.