Votacions del IV Premi Atrapallibres

Atrapallibres 2008

El dissabte 28 de febrer han tingut lloc, a la Sala Infantil de la Biblioteca Armand Cardona Torrandell, les valoracions finals i votacions de les lectures seleccionades per l’edició 2008 del Premi Atrapallibres.

Premi AtrapallibresEns vam trobar els participants de la categoria de 9 anys i van valorar les quatre lectures proposades: Els ratolins de la Senyora Marlowe, Un somni dins el mitjó, Estimat Max i Nasreddin i el seu ase.

Premi Atrapallibres

Aquestes votacions es faran arribar al Consell Català de Literatura Infantil i Juvenil, entitat organitzadora del Premi Atrapallibes, per tal que siguin incloses en la votació final.

La Biblioteca Armand Cardona Torrandell participa en aquest premi des de la seva primera edició i valorem positivament la tasca lectora que porten a terme tots els participants.

Spro_3