Minimúsica al Festival Primavera Sound

Capcelera

Minimúsica és un projecte educatiu musical adreçat al públic infantil. Darrera el projecte hi ha l’assessorament de la mestra Núria Muntaner i un equip de col·laboradors especialitzats en la matèria.

Minimúsica - Els animalsMinimúsica va iniciar la seva activitat en 2006 i s’ha posicionat com a proposta pionera a l’hora d’oferir continguts musicals als fills de tota una nova generació de pares. El seu repte és generar interès artístic-musical en els nens d’una manera lliure.

Minimúsica contribueix així a l’educació musical als nens apropant-los a la música moderna en directe sota la premissa que la infància no està vinculada a un estil de música concret, sinó que és una etapa de la vida on precisament l’estimulació sonora és vital pel que no s’ha de limitar la seva experiència musical a la denominada “música infantil”.

Un any més, Minimusica col·labora amb el festival San Miguel Primavera Sound i proposa una activitat infantil on els més petits i les seves famílies poden viure una experiència interactiva en la qual diversos artistes presenten en directe un repertori adaptat al públic familiar.

L’espectacle, que arriba a la seva sisena edició en el si del festival, afavoreix el diàleg i la participació del públic infantil integrant-lo en la oferta musical del festival.

Cada any es plantegen diverses activitats entorn a una temàtica i aquesta edició la programació girarà entorn de “Els Animals” i comptarà amb l’actuació de Beach Beach, Anímic, Germana, Doble Pletina i Candela y los Supremos. En edicions anteriors s’han abordat temes com “L’Univers”, “Els Transports” o “Els Aliments”.

La programació de Minimúsica començarà el divendres 1 de juny en el recinte del Parc del Fòrum a les 18h amb el taller de ioga de Yoguitos al que estan convidades les famílies, seguit del taller de còmic a càrrec de Mamut còmics que tindrà lloc a les 19h.

El dissabte 2 de juny i també en el recinte del festival s’iniciarà la jornada d’activitats de Minimúsica pels més petits amb un taller de videoclip a càrrec de Miniscreen a les 17h, i una hora després iniciaran els concerts de Doble Platina, Germana, Anímic, Candela y Los Supremos i Beach Beach.

El diumenge 3 de juny minimúsica es trasllada al Parc de la Ciutadella, on actuaran Fred i SonRefree, Internet2 i Lorena y Su Banda Municipal a partir de les 13h.

A la Biblioteca podeu trobar els tres compactes de música editats fins ara: Els aliments, Els transports i Els animals.

Súper 8