El Ginjoler torna a la Cardona!!

Ja ho tenim tot a punt!!

Avui a les 12h us esperem a la presentació del nou títol Ginjoler. La col·lecció de contes en llengua de signes de l’editorial vilanovina El Cep i la Nansa, que com sempre presenta per primer cop a la nostra Biblioteca les seves novetats en LSC…

Aquesta vegada de la mà de l’autor, en Darabuc que ens presenta el conte: La bruixa Lletjards il·lustrat pel JuanolO.

darabuc-lletjards-coberta1.jpg

La bruixa Lletjards viu dins una cabana al bosc de Socapudenta quan un matí sent l’alegria d’un enigmàtic personatge. Com que la bruixa no suporta que algú estigui tan content li llança un encanteri i el converteix en un cuc llefiscós. Aleshores els amics del protagonista tracen un pla per acavar amb la bruixa Lletjards. Creieu que ho aconseguiran? Veniu a la Cardona i ho esbrinareu!

Com ja sabeu el contes sempre va acompanyat d’una cançó. Aquesta vegada no podia ser una altra que la de “Plou i fa sol, les bruixes es pentinen”.

Ja saps, si vols passar una bona estona i vols aprendre la llengua de signes apropa’t a la Biblioteca. Cantarem el 25 de desembre fum, fum, fum amb les mans!!

Bon Nadal i millor entrada al 2012!!

Spro_3