Taller infantil: El Fanalet de la Nit de Reis

El Fanalet de la Nit de Reis

S’acosta una nit especial, màgica, que tots, especialment els infants, esperem amb il·lusió: la Nit de Reis.

Per rebre com cal als Reis Mags, el proper dijous 5 de gener a les 12 h., a la Biblioteca Joan Oliva hem organitzat un taller infantil on els nens i nenes assistents, amb l’ajuda dels seus pares, podran confegir el seu fanalet de cartolina, decorat d’una manera única i original, per anar ben preparats a la cavalcada dels Reis Mags d’Orient.

Les places per al taller són limitades i aquest mateix dilluns, quan van obrir-se les inscripcions, van quedar exhaurides.

Vist això, hem pensat que ningú havia de quedar-se sense fanalet i us hem preparat una plantilla amb instruccions perquè els que no heu arribat a temps d’inscriure-us el podeu fer a casa. Demaneu ajuda al pare i a la mare i segur que us queda preciós:

Plantilla fanalet

Fanalet de la Nit de Reis

Biblioteca Joan Oliva i Milà.

sofeita