Chaplin

Charles Chaplin (1899-1977) va tenir una vida de novel·la. Des dels seus inicis al teatre d’Anglaterra fins als projectors de Hollywood, i a la fi de la seva vida retirada a Suïssa, Chaplin sempre va ser fidel a ell mateix i als seus compromisos cívics i morals.

Sam Stourdzé, comissari de l’exposició Chaplin en imatges repassa una carrera excepcional d’aquesta veritable estrella del seté art. A través d’una rica iconografia, imatges insòlites d’objectes Chaplin i les obres de vint artistes contemporanis, aquest volum ens ofereix una visió única del genial actor i realitzador.

Aquesta obra gràfica dedicada a Charles Chaplin està disponible com a novetat a partir d’aquesta setmana a la biblioteca Joan Oliva i Milà.
No t’ho perdis!

DIGUES LA TEVA

Chaplin per Sam StourdzéTots hem gaudit amb les pel.lícules de Charles Chaplin, ens ha fet riure mentre compartim les seves històries però sempre hi ha pel·lícules que ens han agradat més que altres. Que us sembla si em parlem?.

• Quina es la vostra pel·licula favorita de Charlot?
  • Què us agrada més i menys del cinema que ens va oferir Chaplin?.
  • Quina opinió teniu del paper de Charles Chaplin en els inicis setè art?.
  • Amb quin actor contemporani el compararíeu?.
  • VÍDEO. Un somriure amb Charlie Chaplin.

Biblioteca Joan Oliva i Milà.

Morello