Els més prestats de 2013
Ja us podem dir quins han estats els documents que ha sortit en préstec més vegades a la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona durant l’any 2013.
Pel que fa a les novel·les, el podi l’ocupen Victus d’Albert Sánchez Piñol i les dues darreres obres de Maria Dueñas, El tiempo entre costuras i Misión Olvido.
El rànquing de les novel·les adreçades a un públic més jove l’encapçalen els dos primers llibres de la saga d’aventures de l’autora nord-americana Suzanne Collins, Els jocs de la fam i En Flames. El tercer lloc és per una autora catalana, Sònia Fernàndez-Vidal amb la seva història d’amor i ciència Quantic Love.
Els mangues són els còmics més demanats entre el públic adult. En primer lloc tenim Death Note de Tsugumi Ohba, en segon, el clàssic de Naoki Urawasa 20th Century boys i en tercera posició The Gentlemen Alliance d’Arina Tanemura.
A la Biblioteca podeu trobar la trilogía de pel·lícules japonenses que adapten la fascinant història d’Urasawa.
Un any més, la secció audiovisual veu com les noves sèries de televisió guanyen terreny a les pel·lícules i als primers llocs de la llista trobem la sèrie Perdidos, que enguany cel·lebrerà el seu desè aniversari, Juego de Tronos, l’adaptació de la saga de Goerge R.R.Martin Cançó de gel i foc i la pel·lícula Criadas y señoras de Tate Taylor.
I per acabar, entre els CD’s més prestats trobem obres molt diferents entre si a les primeres posicions. En primer lloc Jazz…on film noir, en segon lloc el darrer treball de l’empordanesa Sílvia Pérez Cruz, 11 de novembre, i per últim un álbum infantil Massatge amb cançons de Dàmaris Gelabert.
Si voleu consultar altres categories teniu tota la información a la Biblioteca Virtual.





