Els vilanovins Gentle Music Men porten el seu darrer treball a l’Auditori: ‘Sueño infinito’
Demà dissabte 13 d’abril a les deu de la nit la banda de Vilanova Gentle Music Men presenta el seu tercer treball Sueño Infinito (PIAS) a l’Auditori Eduard Toldrà.
Sueño infinito és el disc més sofisticat de la banda. Sona amb més contundència sense deixar de costat la depurada harmonia marca de la casa. En paraules del seu cantant, Dani Poveda, al Diari de Vilanova “hi ha més
guitarres elèctriques, sí, però mantenim el piano i els violins i guanyem en cors com elements harmònics”. El registre de la veu és subtilment més trencat que en altres treballs i el seu so ha guanyat emotivitat.
La temàtica del disc és un viatge d’anada i tornada de la dimensió onírica als malsons de la realitat, de com la ment afligida i conscient voldria tornar a una idíl·lica inconsciència que es manifesta en el somnis: “en el mateix single Sueño infinito expressem com des d’un somni bonic s’entra en un malson en què hi interfereixen aspectes negatius de la realitat” en paraules del líder dels Gentle Music Men.
Un treball que, pel que hem pogut escoltar, té un to més contundent, amb més abundància d’arranjaments i una entrada més forta (tal i com també s’aprecia en les primeres imatges promocionals que han sortit) i que de ben segur deixarà una gran empremta en aquells que l’escoltin.
Gentle Music Men és una formació sorgida el 2007 i que es composa per set musics: Dani Poveda (guitarra i veu), Elisabeth Barreu (violí i veu), David Charro (guitarra i baix), Miquel Tello (teclat i baix), Ricard Parera (bateria), Laura Farré (piano) i Carlos Magro (guitarra). Cordes, cors, vents i, sobretot, guitarres, més guitarres que mai; tot plegat per assolir més tensió però amb la mateixa elegància.
A les Biblioteques de la Xarxa podeu trobar els dos treballs editats pel grup fins ara, i properament comptarem amb aquesta novetat:
- Gentle Music Men (2008)
- Cuentos modernos (2010)
La gira de presentació d’aquest nou treball dona el tret de sortida demà a VNG i continuarà el 27 d’abril a la Sala Apolo de Barcelona, el 10 de maig a Girona i el 15 de juny al Festival Do It Yourself de Reus. Podeu veure tota la informació relacionada amb el seu tour en el següent enllaç: Gira Sueño infinito 2013
Us deixem amb el segon single d’aquest Sueño infinito que demà es podrà gaudir a l’Auditori:

