Audicontes bilingües
Ampliem la secció d’audicontes que tenim al racó “Altres maneres de llegir”, aquesta vegada amb una col·lecció de contes clàssics en castellà i anglès que ja teniu disponibles i exposats a la sala infantil de la biblioteca.
Cada conte inclou un llibre amb el text en castellà i en anglès i un cd amb el conte narrat.
Els audiocontes són una bona manera d’apropar als més petits a la lectura, sobretot en les etapes primerenques quan els nens i nenes encara no saben llegir i/o si tenen algun tipus de dificultat que els ho impedeix. Aquesta col·lecció a més els pot ser molt útil per aprendre a llegir ja que poden seguir la lectura del llibre mentre escolten el àudio a més d’aprendre els contes clàssics en llengua anglesa i així ampliar i enriquir el seu vocabulari en aquesta llengua.
Tria el conte que més t’agradi i emporta-te’l en préstec:
- Alí Babá y los 40 ladrones = Ali Baba and the 40 thieves / anónimo ; ilustrado por Pablo Olivero.
- Rapunzel = Rapunzel / basado en el cuento de los Hermanos Grim ; ilustrado por Victoria Assanelli.
- La Bella durmiente = Sleeping beauty / basado en la novela de Charles Perrault ; ilustrado por Victoria Assanelli.
- Alicia en el País de las Maravillas = Alice in Wonderland / basado en la novela de Lewis Carroll ; ilustrado por Patricia López Latour.
- El Patito feo = The Ugly Duckling / basado en el cuento de Hans Christian Andersen ; ilustrado por Sebastián Giacobino.
- Pinocho = Pinocchio / basado en la novela de Carlo Collodi ; ilustrado por Sebastián Giacobino.
- El Gato con botas = Puss in boots / basado en el cuento de Charles Perrault ; ilustrado por Cristian Turdera.
