The Lobster Band
Us presentem a The Lobster Band, la banda de blues més veterana del Garraf, que va néixer a Sitges fa 15 anys.
El grup està format per quatre músics carregats d’experiència:
Gloria Freixas (veu)
Carlos Batalla (baix)
Carlos Lupprian (guitarra)
Marc Llorià (bateria).
The Lobster Band és una banda de rhythm and blues que ha begut de tots els sabors del blues, des del blues clàssic de Chicago d’Etta James o Elmore James, passant pel blues anglès, el blues texà i la influència de les noves generacions del blues com Shemekia Coppeland, Robben Ford, etc. però aconseguint donar un caràcter propi a cada tema.
A Vilanova, aprofitant el marc del 29é Seminari Internacional del Taller de Músics i dins el programa de Cultura els Barris de la regidoria de Cultura, aquest divendres 10 de juliol The Lobster Band omplirà de blues la Plaça de la Mediterrània, convertint la nit en una festa per a tots els afeccionats a aquest gènere musical.
El grup acaba de gravar el seu primer disc i l’està presentant en diferents sales de concerts i escenaris. Aquest estiu podreu gaudir de la seva música en viu a Sitges:
- El 18 de juliol a les 19:30h en el Chill-Out del Xiringuito Carbonell a la platja de l’Estanyol
- El 15 d’agost a la Cala Balmins
- El 28 d’agost, a les 23 h a la Cava el Retiro
Biblioteca Joan Oliva i Milà.


