Primavera Sound 2010

Pet Shop BoysJa torna el festival més emblemàtic de cada primavera al nostre país. En aquesta desena edició que se celebrarà entre el 27 i 29 de maig al Parc del Fòrum de Barcelona hi haurà els millors grups de música del moment. Aquests 10 anys de festival han transcorregut amb una amplia diversitat d’estils i sensibilitats que van des del rock, pop, folk, punk, hardcore, metal, experimentació o música electrònica.

Per primer cop visitarà aquest festival i com a cap de cartell hi seran els Pet Shop Boys. A més de la banda britànica, altres artistes destacats són Pixies, Pavement, New Age, Wilco, Orbital, Delorean, Liquid Liquid, Dones, Tortoise o Standstill.

Entre els espanyols i catalans anunciats hi destaquen els madrilenys Cohetes i els catalans Buscuit i Nueva Volcano. El flamenc no es quedarà absent en aquest festival, ja que de la mà de Kiko Veneno s’interpretarà La leyenda del tiempo de Camaron de la Isla.

Com a novetat en aquesta edició ens trobem amb el PrimaveraPro. Es constitueix com una nova eina per a la indústria musical, que tradicionalment ha utilitzat el festival com un dels punts de trobada més importants del sector. Representa una oportunitat i un marc immillorable per canalitzar les sinergies que es produeixen entre professionals de diferents àrees del sector, que podran establir contacte abans de l’esdeveniment a través del seu espai virtual.

El festival albergarà a més de 200 grups, que es repartiran en els deu escenaris que estan disposats per a l’ocasió en el Parc del Fórum de Barcelona.

• Horaris
  • Entrades
  • Estàs preparat pel Primavera Sound?.

Biblioteca Joan Oliva i Milà.

Morello