La noche de plata. Elia Barceló

La novetat d’aquest primer mes de l’any 2021 és un llibre de gènere negre i policíac. Es tracta de la novel.la La noche de plata d’Elia Barceló.

El llibre

En primer lloc, cal situar l’espai de l’acció: Viena. Una nena desapareix al mercat de Nadal.

Coberta: La noche de plata. Elia Barceló

En segon lloc, el temps. Vint-i-set anys després, la comissària Carola Rey Rojo agafa una excedència d’un any i es trasllada a Viena, lloc on va desaparèixer la seva filla Alma de vuit anys també al mercat de Nadal.

Ara torna a la ciutat de la música i de l’art amb l’encàrrec de catalogar les obres d’una biblioteca privada propietat d’un marxant d’art que ha mort recentment. Però l’aparició de l’esquelet d’un nen en un terreny proper a la casa on fa la catalogació, li despertarà el dolor, la inquietud i l’angoixa que va viure en el passat.

Serà, però, amb el seu amic i col·lega Wolt Almann que es veurà immersa dins d’una trama que li permetrà constatar el poc que es coneixen els altres i a una mateixa.

L’autora

Elia Barceló

Elia Barceló és molt coneguda en el món de la ciència-ficció. És una de les escriptores en llengua castellana que representen més aquest gènere. Però també ha escrit novel·la històrica i criminal. Cal afegir també que és autora de novel·la juvenil, assaig i articles en revistes espanyoles i estrangeres. Les seves novel·les han estat traduïdes al català, el francès…

A les biblioteques pots trobar, entre d’altres, els següents exemplars:

Novel·la juvenil

Novel·la per a adults

Esperem que aquesta proposta de lectura de La noche de plata d’Elia Barceló et sigui del teu interès!

I per acabar, dir-te que aquesta novel·la és gentilesa de Llorens Llibres.

Goldfinch