Nou Concurs de dibuix per a Infants – Tots som EUROpeus 2012

LogoDes del mes de febrer, la Biblioteca Armand Cardona està agermanada amb la Biblioteca Municipal de Piekary Slaskie, una ciutat al sud de Polònia gràcies al programa d’intercanvi organitzat per l’associació europea NAPLE. Podeu trobar més informació aquí.

Com a primera activitat conjunta, la Biblioteca de Piekary Slaskie ens proposa participar en un concurs de dibuix internacional, que compta amb el suport de l’Ajuntament d’aquesta ciutat.

Les altres biblioteques participants es troben a Split (Croàcia), Haapvase i Lisalmi (Finlàndia) i Arucas (Gran Canària).

Poden participar nois i noies fins a tretze anys i el tema del concurs és l’Eurocopa de futbol, que es celebrarà aquest estiu a Polònia i Ucraïna.

El dibuix s’ha de presentar en un foli DNI A3 i és pot fer servir qualsevol tipus de tècnica excepte el collage. El termini per lliurar les il·lustracions finalitza el 28 d’abril.

El personal de la Biblioteca Armand Cardona triarà cinc dels dibuixos presentats i els enviarà a Polònia. Allà formaran part d’una exposició amb tots els dibuixos amb la resta dels dibuixos seleccionats a les altres biblioteques participants. La Biblioteca Armand Cardona també organitzarà una exposició amb tots els dibuixos rebuts.

El guanyador del concurs rebrà un lot de material relacionat amb aquest esdeveniment esportiu.

Podeu consultar aquí la resta de les bases: Bases del concurs: Tots som EUROpeus 2012

També les trobareu a la Sala Infantil de la Biblioteca, on hi haurà folis i colors per tots aquells que vulguin.

Imatges Polònia

Imatges Eurocopa

Aquí podeu trobar algunes imatges que us serveixin d’inspiració!

Animeu-vos a participar!

Súper 8