La nutrició infantil protagonista del cap de setmana a la Biblioteca Cardona

El passat dissabte, 31 de març, la Biblioteca Armand Cardona va acollir l’hora del conte La Fada dels aliments i la presentació del llibre Què hi ha per sopar?, ambdues obres de Laura Isabel Arranz, farmacèutica i nutricionista, que va ser l’encarregada de presentar-les dins la xerrada divulgativa Guanya nutrició ara!

Què hi ha per sopar?Què hi ha per sopar?: els pares a diari es troben amb aquesta pregunta que resulta pesada i empipadora. No es disposa de gaire temps i les idees s’acaben. Això topa amb la consciència de com és d’important l’alimentació dels més petits pel seu bon estat de salut.
Amb aquesta guia els pares, els avis, els educadors i, en general, els responsables de l’alimentació i la salut dels nens tindran al seu abast pautes clares que els ajudaran a elaborar una alimentació variada, equilibrada, amb consells per a introduir nous aliments, els errors que no s’han de cometre, receptes fàcils i saludables, fent de l’alimentació un plaer.

La Fada dels alimentsAquest llibre s’acompanya amb el conte La Fada dels aliments a càrrec de la pròpia Laura Isabel Arranz i l’il·lustrador Toni Termens, que ajuda als menuts de la casa a valorar els aliments a través dels colors i a veure que una dieta sana no és avorrida ni monòtona.
Mitjançant la fantàstica història d’uns personatges molt màgics com la Lindarina i la Cebeta, es donarà a conèixer la importància del que mengen els infants. S’aprendrà molt sobre els colors dels aliments, els nens pintaran un dibuix del personatge que més els hi hagi agradat i, mentrestant, els pares tindran l’oportunitat de resoldre dubtes sobre l’alimentació dels seus fills.

Us deixem amb un resum en imatges de l’activitat:

Spro_3