Concurs Punts de LLibre: 2 d’abril Dia Mundial del Llibre Infantil i Juvenil

El dia 2 d’abril, coincidint amb l’aniversari de Hans Christian Andersen, es celebra, el Dia Mundial del Llibre Infantil i Juvenil.

diag.jpg

Hans Christian Andersen era un escriptor danès, fill de un sabater que amb tan sols catorze anys va fugir a Copenhaguen disposat a fer fortuna com actor i cantant. Però pel que es coneix arreu del món és pels seus més de 200 relats infantils, alguns d’ells inspirats en rondalles i llegendes nòrdiques, però la majoria eren creació pròpia.
Molts dels seus contes han estat traduïts a diferents llengües i han estat reeditats en nombroses ocasions i gràcies a això Hans Christian Andersen va arribar a ser un escriptor reconegut convertint-se en un dels referents de la literatura infantil i juvenil. Alguns dels seus títols més coneguts són: L’aneguet lleig, El vestit nou de l’Emperador, La sireneta, La princesa i el pèsol o el soldadet de plom. Entra al catàleg de la Biblioteca i troba el teu preferit!

guanyadora2nconcurs.jpgLa Biblioteca Armand Cardona Torrandell es vol sumar a aquest homenatge amb el 3r concurs de punts de llibre.

Ja sabeu que participar és molt fàcil! Només heu de portar el vostre dibuix, aquest any el protagonista és el cavaller de la Llegenda de Sant Jordi, a la biblioteca seguint les instruccions que trobareu en aquest enllaç: Bases del 3r Concurs Infantil de Punts de Llibre

El concurs comença avui 2 d’abril i teniu temps fins dilluns 30. El guanyador el donarem a conèixer a l’hora del conte de dissabte 16 de juny en finalitzar l’activitat…

L’any passat van participar 178 nens i nens i la protagonista era la princesa. La guanyadora va ser Maria Carmona i el punt de llibre amb el que va guanyar el concurs serà editat aquest Sant Jordi.

Recorda! Aquest any el protagonista és EL CAVALLER!!

Spro_3