POSSIBLEMENT EL MILLOR CARNAVAL DEL MÓN…

dolcet.jpgJa ha arribat de nou “el millor Carnaval del món” i com cada any la biblioteca Armand Cardona Torrandell hi participa amb la tradicional hora del conte d’en Dolcet i amb una mostra del fons documental disponible sobre aquesta temàtica, tant per adults com per a infants.

A la sala infantil hi ha una exposició de documents on hi podreu trobar idees per maquillar-vos i disfressar-vos i també per conèixer els orígens d’aquesta festa.

També per als més menuts aquest dissabte dia 18 de febrer, a les 12h, hi haurà l’Hora del Conte: En Dolcet, el caramel que volia anar a la comparsa, a càrrec de la seva autora Susana Peix.carnavalvilanova-i-la-geltru.jpeg
Voleu venir a passar una bona estona escoltant les peripècies d’en Dolcet? Voleu venir a cantar la seva cançó? Us esperem a la sala infantil de la biblioteca Armand Cardona!!

A la sala d’adults podreu trobar documents relacionats amb el nostre Carnaval vilanoví així com totes aquelles músiques carnavalesques que ens fan engrescar i tenir ganes de ballar sense parar, sense oblidar el nostre conegut Turuta.

Per últim us recordem que la Biblioteca, amb motiu d’aquesta celebració, modifica lleugerament el seu horari habitual d’obertura: avui dijous 16 de febrer, Dijous Gras, i dissabte dia 18, estarà tancada a la tarda.

Us deixem amb aquest vídeo tan autèntic de com eren les comparses perquè us aneu ambientant. Per gentilesa de Josep Maria Mir, que va cedir aquestes imatges a Canal Blau, podem rememorar les comparses dels anys 30 a la Plaça de les Cols:

BON CARNAVAL A TOTHOM!!

Spro_3