Faraday de tardor
Aquest divendres, 26 d’octubre, comença a la ciutat la segona edició del Faraday tardor, extensió del seu germà gran, el Faraday que es realitza durant els darrers anys a principis d’estiu a la Platja del Far de Vilanova i la Geltrú.
L’ edició de tardor del festival aproparà a l’Auditori Eduard Toldrà a músics de primera fila com el Sr. Chinarro, Paul Fuster i Ferran Palau pel divendres a la nit; i en la sessió de dissabte es reserva l’actuació d’artistes tan destacats com Manos de Topo, Maria Coma o Ronaldo & Clara.
El sevillà Antonio Luque és un dels noms més respectats de l’escena i ens presentarà el seu darrer treball anomenat ¡Menos samba!.
El cantautor Paul Fuster farà el mateix amb el seu primer disc íntegrament en català amb el nom de El repte.
Un altre artista, Ferran Palau, membre de la banda Anímic, presentarà, en format de duet, L’aigua del rierol.
Per el darrer dia es deixa el pop surrealista de Manos de Topo que recalarà al Faraday de Tardor per presentar el seu tercer treball anomenat Escapar con el anticiclón.
També es podrà gaudir de la música de Maria Coma, en format de banda, a on donarà vida a les cançons del seu segon disc, Magnòlia.
Finalment com a cloenda els lleidatans Renaldo & Clara presentaran Lilà, un treball que s’ha fet esperar però que no deixarà indiferent. El Faraday tardor de Vilanova i la Geltrú començarà a l’Auditori Eduard Toldrà els dos dies programats a les 19 hores i tindrà una duració fins a mitjanit.
Biblioteca Joan Oliva i Milà.

