La gallina de los huevos de oro…

Portada del llibre La biblioteca Joan Oliva i Milà prepara com a novetat per a la propera setmana un llibre de Vicente Hernández que ofereix i proposa com a principi bàsic la cultura de l’estalvi.

Entendre d’economia no es tasca fàcil, però es tracta d’una ciència amb la que convivim a diari i que de forma directa influeix en el nostre nivell de vida. Conèixer quan i on invertir, de què despeses cal prescindir, aprendre a negociar amb el banc, o decidir quant estalviar cada més són coneixements imprescindibles per aconseguir que el nostre nivell de vida augmenti i tinguem més sensació de benestar.

L’autor de l’obra La gallina de los huevos de oro… puedes ser tu és Vicente Hernández Reche, professor del departament d’Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona i director de banca privada, treball en el que desenvolupa la tasca d’assessorament i planificació financera i fiscal.

  • Entrevista amb Vicente Hernández.
  • Algunes fonts digitals de l’autor:

    Existeix el diner fàcil?

  • El Blog Salmon
  • Ecolink
  • zFinanzas
  • Mundo prestamos
  • Estrategias de inversión
  • Eumed
  • Ocuorg
  • Rankia
  • Bibliografia disponible sobre aquesta temàtica a la biblioteca:

    Llibres

  • La cultura de la cobdícia. Francesc Cabana.
  • Disfruta la vida sin cargarte el planeta. Andrew Simms i Joe Smith (editors).
  • El crack del año ocho. Miguel Ángel Lorente y Juan Ramón Capella.
  • La llei del pèndol. Anton Gasol.
  • De la quimera inmobiliaria al colapso financiero. José Garcia Montalvo.
  • Biblioteca Joan Oliva i Milà.

    Morello