Visca la revolució
La Biblioteca Armand Cardona Torrandell acull fins el proper divendres dia 6 d’abril l’exposició Visca la Revolució! produïda pel Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil.
Tal i com presenta aquesta exposició l’escriptor i especialista en literatura infantil i juvenil Pep Molist, “n’hi ha prou amb una gallina que diu que no vol pondre cap més ou; amb una granota que lluita per fer realitat els seus somnis; amb una nena que no es vol treure les ulleres perquè ja són part d’ella mateixa; amb una bala que canvia de trajectòria… per capgirar el curs d’una vida, o fins i tot, el curs de la història. Deia algú que un petit gest és poderós. Pot fer sortir el sol en un dia de pluja, i pot canviar el tarannà de la nostra escola, el nostre barri, la nostra ciutat, el nostre país, el nostre món…”
La mostra es vertebra en diferents dimensions per entendre la revolució: Un gest. La revolució comença per un mateix; una persona. La revolució s’escampa; un grup. La revolució és un fet; revolucionaris amb nom i cognom; revolucions científiques; revolucions pendents, i el test del bon revolucionari.
La mostra ens presenta contes que al llarg de la història han parlat de la revolució ja sigui de forma col·lectiva o individual. Hi trobarem personatges que decideixen revolucionar-se, hi trobarem revolucions minúscules i íntimes, però també algunes de majúscules i col·lectives. Totes a favor dels canvis i de les millores de tot allò que ens envolta.
La Biblioteca posa a la vostra disposició aquells documents que estan inclosos en el catàleg de l’exposició i que formen part del fons bibliotecari: Bibliografia


