Aula de Cinema: Guions i llibres
El proper dimecres 31 de gener a les 11:30h la Biblioteca Armand Cardona Torrandell acull una nova sessió de l’Aula de Cinema, el projecte de col·laboració entre la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona i l’Escola Superior de Cinema i Audiovisuals.
El projecte vol difondre la cultura cinematogràfica entre els ciutadans, promoure el rol de les biblioteques públiques com a equipament cultural de proximitat que treballa per a l’accés universal a la cultura i donar visibilitat a les activitats de la Fundació ESCAC. En els darrers anys, les biblioteques han fet un esforç notable per crear col·leccions de cinema actualitzades i de qualitat que reforcen el fons documental de llibres, revistes i música, entre altres, de bandes sonores.
Mitjançant una sèrie de conferències programades a diferents Biblioteques de la xarxa, pretén fomentar el gust pel cinema del públic i acostar-los el procés de creació d’una pel·lícula.
Les conferències les imparteixen professors en actiu de l’Escola així com directors sorgits d’aquesta amb pel·lícules estrenades comercialment.
En Daniel Agudo ens farà Panoràmica general, amb exemples audiovisuals, al voltant de les regles bàsiques d’adaptació de material prèviament publicat a guió cinematogràfic.
Durant la xerrada ens parlaran d’un bon grapat de llibres i les seves corresponents adaptacions a la pantalla gran. Tot seguit us presentem les que podeu trobar a les Biblioteques de Vilanova.
Llibres
Adaptacions cinematogràfiques































































