‘Propostes refrescants – Estiu 2014’, recomanacions de les Biblioteques de VNG

Amb l’arribada de l’estiu, i per la majoria de les vacances, les Biblioteques de Vilanova i la Geltrú ofereixen una selecció de novetats especialment indicades per gaudir d’aquest temps d’oci.

Aquesta guia, que porta per títol ’Propostes refrescants: estiu 2014’, inclou diferents tipus de documents. Entre les novel·les destaquen algunes novetats com Los cuerpos extraños de Lorenzo Silva, Un estiu a l’Empordà de Marius Carol, Hacia los mares de la libertad de Sarah Lark o La mirada de los ángeles de Camila Läckberg, a banda d’algunes novel·les juvenils com Lleial de Veronica Roth o No tot està perdut de Noemí Bagés.

Novel·lesTambé trobem propostes relacionades amb viatges com pot ser Pirineos con niños: 34 excursiones, La sombra de la ruta de la seda de Colin Thubron o Auroras de medianoche: viaje a las cuatro Laponias de Luis Pancorbo, i novetats del món del còmic com Hechizo total de Simon Hanselmann, Un médico novato de Sento o Las oscuras manos del olvido de Cava&Seguí.

Còmic & ViatgesPer últim a la secció d’audiovisuals es poden trobar pel·lícules com En llamas (2a part dels Jocs de la fam), Grand piano, Guerra mundial Z o Antes del anochecer, i Los croods, Aviones o Frozen especialment indicades pels més menuts. I novetats musicals com els darrers discos de Guillamino, Un altre jo, Lana del Rey, Ultraviolence, Silvia Pérez Cruz, Granada, o Mishima, Els amics de les arts, La Iaia i Els catarres.

Audiovisuals

Tots aquests recursos els podeu consultar a l’apartat de Guies de lectura de la web de les Biblioteques o als respectius blocs: Fora del prestatge (JOM) i Una mar de lletres (ACT). Els documents els trobareu exposats a les Biblioteques a partir d’aquest dilluns i durant tot el mes de juliol.
Al costat de cada document hi trobareu la signatura que us ajudarà a localitzar-lo dins el fons de les biblioteques, així com en quina d’elles s’hi troba: JOM (Biblioteca Joan Oliva i Milà), ACT (Biblioteca Armand Cardona i Torrandell).

Aprofitem aquesta notícia per informar-vos dels especials d’estiu trobareu a la Biblioteca Virtual, l’espai web de la Xarxa de Biblioteques de la província de Barcelona, amb propostes per preparar les vacances i viure l’estiu amb plenitud. I per als nens i nenes el portal Gènius també inclou recomanacions pensades pels més petits: receptes de cuina estiuenca, propostes de manualitats i jocs, així com una postal virtual perquè els infants la puguin enviar als seus amics.

Spro_3