García Lorca: Paisatges de Jazz
El passat divendres, com cada any a l’estiu, la Biblioteca va organitzar un concert a la terrassa dels llimoners.
En aquesta ocasió vam tenir la ocasió de gaudir d’una selecció de poemes de García Lorca que el grup Divadams ha musicat.
El concert va ser tot un èxit, i més d’una seixantena de persones es van acostar a l’àtic de la Cardona per poder escoltar les veus d’aquest trio de dames.
Divadams està format per l’Araceli Aiguaviva, la Càrol Brunet i la Loni Geest. En directe, compten amb el suport del pianista Maurici Villavecchia.
L’espectacle, estrenat l’abril de 2008 a la sala Luz de Gas de Barcelona, vol ser un viatge musical que ens acosti a la vida i l’obra del poeta andalús, revivint els seus viatges a Nova York o Cuba i la seva vida a Espanya, mitjançant la música que més li agradava: el jazz, el flamenc i els ritmes afro-cubans.
Recentment han auto-editat el disc que recull algunes de les cançons de l’espectacle. Així doncs, si no vau poder assistir al concert, podeu venir a la Biblioteca a agafar en préstec aquest CD.
Per fer un tast, us deixem amb aquest vídeo de l’espectacle enregistrat a la Nova Jazz Cava Terrassa.

