Comencem!-Deures per a casa.

La platja i el marDeures per a casa:

1. Escriure cada dia una mica. Deu minuts seguits ja m’està bé, però si són diaris.
2. Abans d’agafar el bolígraf, (això implica el teclat, la ploma, el retolador, el llapis o allò que cregueu més adient) penseu quina tècnica voleu seguir i, com a títol, poseu-hi el seu nom. Per exemple: “Automàtica”, “Automàtica 2”, “Somnis”, etc. És llavors quan podreu començar.

3. Un dia a la setmana si no pot ser més, -no cal que sigui sempre el mateix, però sí que us preneu seriosament el fer-ho- pengeu com a mínim dos dels vostres escrits a l’entrada corresponent.
És important perquè quan arribem a parlar dels narradors, els diàlegs i aquests temes ja tindrem material des del qual treballar.
4. I si encara teniu temps i no ho heu fet, visiteu les entrades anteriors del blog i deixeu els vostres comentaris.

Us espero. Ànims i bones lletres!!

Temari: Mercè Rey.
Imatge: Alejandro Herdocia.

Morello