Dones d’empresa

Dona d’empresa

La incorporació de les dones al món de l’empresa no és un fet recent. Per això, amb la col·laboració de l’Institut Català de les Dones, es vol contribuir a fer visibles les aportacions històriques de les dones a l’activitat empresarial de Catalunya, donant a conèixer les habilitats d’un conjunt d’empresàries que, cadascuna en el seu terreny, va desenvolupar les seves particulars formes de lideratge i van contribuir així a enriquir l’activitat econòmica del nostre país.

L’exposició Dones d’empresa romandrà fins al 9 de juliol i estarà oberta al públic de 9 del matí fins a les 7 de la tarda, al vestíbul de la UPC de Vilanova i la Geltrú.
És una bona oportunitat per a visitar les vides d’aquestes dones que, juntament amb moltes altres que no hi figuren per raons d’extensió, formen part de les genealogies femenines que també en aquest àmbit donen forma i llum al nostre passat.

MÉS INFORMACIÓ. Qui són aquestes dones?.

Eulàlia Escuder Fàbregas
Rosa Casamitjana Menja
Dolors Creus Casanovas
Mercedes Sabi Martínez
Tecla Sala Miralpeix
Dolors Fàbrega Costa
Dolors Sala Vivé
Maria Trias Joan
Lluïsa Prat Gaballí
Montserrat Pérez Iborra
Rosario Suros Julià
Maria Gumfaus Culi

  • Exposició Dones d’empresa
  • Biblioteca Joan Oliva i Milà.

    Morello