Introducció al Taller on-line d’Escriptura Creativa

Escriptura CreativaAvui i aquí comença la segona edició d’Estiu del Taller d’Escriptura Creativa de la biblioteca Joan Oliva i Milà. La coordinadora d’aquest taller serà Mercè Rey.

Com alguns ja sabeu aquest taller no requereix inscripció i pretén a través del bloc Fora del prestatge ser un espai virtual d’intercanvi d’idees, opinions i coneixements entre els seus participants.

El taller virtual constarà de 5 sessions en les següents dates: 06, 19 i 29 de juliol; i 16 i 30 d’agost.

Els objectius del taller són: fomentar l’escriptura, i per tant també la lectura entre els visitants del bloc durant els mesos de més temps lliure i oferir una activitat lúdica als seus participants virtuals.

Participar és escriureEl procediment d’aquest taller serà la publicació d’una proposta d’exercici, un petit temari i un suggeriment de lectura amb una periodicitat quinzenal. Els continguts seran bàsics i entenedors.

Entre una sessió i la següent, Mercè Rey comentarà els texts escrits i animarà la participació amb intervencions setmanals.

Per començar us volem avançar el contingut de la primera sessió que portarà el títol: Perdre la por a la paraula escrita.

I no oblideu que teniu publicats al bloc els continguts de la primera edició del taller que es va fer l’estiu passat i que podeu veure a continuació d’aquesta entrada. Serà la millor introducció per aquesta nova edició.

Ja està tot a punt per començar la segona edició del Taller Virtual d’Escriptura Creativa. Us hi esperem!.

Biblioteca Joan Oliva i Milà.

Morello