Librújula, la revista sobre literatura, llibres

Després de VOGUE i Rolling Stone Magazine, continuem el repàs de les revistes que trobareu a la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona amb Librújula, la revista sobre literatura, llibres.

logo librujula - Librújula, la revista sobre literatura, llibres

La revista de llibres Librújula va néixer el 2015 de la mà d’un equip de periodistes culturals amb més de vint anys d’experiència en revistes culturals.

Objectiu

L’objectiu de la revista és:

• convertir-se en un punt de trobada per als amants de la literatura
  • alhora que oferir, a la meitat de l’allau de senyals provocada per les noves plataformes i xarxes socials, una finestra assossegada a les novetats editorials i al món dels escriptors
  • per encomanar, en el possible, la fascinació per la lectura.

Portades

S’han dedicat portades a Michel Houellebecq, Martin Amis, o Jonathan Franzen i a temes com la novel·la negra, la literatura d’infància o les distòpies femenines.

No només es cuiden els textos, sinó també les imatges. La participació d’il·lustradors i fotògrafs apassionats de la seva feina fa que cada peça de la revista sigui única i seductora.

Composició

La revista es compon de diferents continguts enfocats a l’actualitat amb entrevistes als escriptors del moment.

Però on destaca és en la ressenya dels últims títols literaris que es publiquen, amb diferents reportatges.

L’opinió també té un paper destacat a través dels seus blocaires que ens conviden a reflexionar a través de la literatura.

Seccions

La secció Momento critico condueix el lector a una anàlisi minuciosa de les darreres publicacions literàries que es podran trobar en molt poc temps a les biblioteques.

Amb una narrativa encisadora que ens atraparà sovint en la sensació d’haver d’endinsar-nos dins la història que ens ressenyen.

Tot plegat s’acompanya de fotografies per aconseguir una revista de llibres digital i impresa que vol ser un punt de trobada per als amants de la lectura.

Finalment, teniu la disponibilitat al Catàleg Aladí.

Goldfinch