Arriba la diada de Sant Jordi a la Biblioteca Armand Cardona Torrandell

Aprofitant la celebració de la Revetlla de Sant Jordi que aquest any s’ha realitzat a moltes biblioteques de Catalunya, les Biblioteques de VNG fan difusió de les diferents guies que han realitzat amb les novetats que posen a disposició dels usuaris: la Guia de lectura amb les novetats per adults, la Guia infantil i una Guia gastronòmica amb documents relacionats amb la col·lecció local i el món de la cuina.

Guia de lectura infantil

Igualment, a partir d’avui mateix també podeu recollir el tradicional Punt de llibre de Sant Jordi que en aquesta ocasió, i coincidint amb l’Any Espriu, s’ha volgut retre homenatge a la relació tan fructífera que hi va haver entre l’escriptor i l’Armand, cristalitzada en diferents escenografies de Ronda de mort a Sinera, editant un punt de llibre doble amb dos plafons de l’escenografia de l’any 1965:

Punt de llibre 2013

Us deixem amb la selecció musical que les Biblioteques Municipals de VNG han elaborat per acompanyar aquesta Diada tan especial, elaborada a partir de música ‘made in catalonia’ i que té per argument l’amor que representa la llegenda de Sant Jordi. Esperem que us agradi!!!

Sant Jordi 2013

Spro_3