Les ‘Cosas que importan’ de Joelle Cervera

Cosas que importanAmb el començament del nou any no són pocs els que cauen en els “propòsits de bones intencions”: deixar de fumar, anar al gimnàs, aprimar-se, estar més estona amb els nens, etc. etc. Però són pocs els que abans de fer aquest plantejament es fan una senzilla però capital pregunta: quines són les coses que veritablement importen…
Per ajudar a respondre aquest pregunta la Biblioteca Armand Cardona acollirà el proper mes de febrer, concretament el divendres 24, la presentació del llibre Cosas que importan: todo lo que no enseñan en la escuela y no está de más saber, que ens ajudarà sobretot en la tasca de saber més de nosaltres mateixos i de la relació amb les persones que ens envolten.

Joelle CerveraJoelle Cervera Pascual, l’autora d’aquesta obra, ens interpel·la en cada pàgina a preguntar-nos sobre el què és realment important a la vida. Per ella ningú neix sabent tot el fonamental, per això preguntar-se per la veritat és un bon inici per plantar cara a la realitat, a les dificultats, als fantasmes i als temors que no ens deixen dormir bé, que no ens deixen respirar amb calma, en definitiva trobar el camí per ser feliços.
Aquest llibre ens convida a fer un viatge a través de preguntes senzilles. Ens confronta i ens explica coses que no ensenyen a l’escola. Més de deu testimoniatges ens relaten experiències i ens expliquen amb la seva veu coses que realment importen.

Un llibre només apte per a valents, que volen aprendre i reaprendre, ser feliços, fer-se preguntes i, potser, també trobar alguna resposta.

Realització personal

Per tots aquells que hagueu quedat amb la curiositat de saber-ne més us citem a la Biblioteca Armand Cardona el proper 24 de febrer a les 19h on comptarem amb la presència de la Joelle Cervera i parlarem amb ella de tots aquests temes i molts més. De moment us deixem amb el tràilerbook perquè aneu fent boca:

Spro_3