Nous clubs de lectura per infants i joves a la Biblioteca Armand Cardona Torrandell

kidsreadingA partir del proper mes de gener la Biblioteca Armand Cardona inaugurarà dos nous clubs de lectura adreçats als més joves: el Club de lectures compartides, per a nens i nenes de 1r a 3r de Primària, i el Club de lectura Infantil, per a nens i nenes de 4t a 6è de primària.

El Club de lectures Compartides, conduit per Pili Galve, és una activitat en la qual un grup d’infants es trobaran per llegir, parlar de llibres i participar en jocs relacionats amb diferents aspectes dels llibres sota la coordinació d’un dinamitzador/a.
L’objectiu d’aquestes trobades és que els infants descobreixin la part més SOCIAL i LÚDICA de la lectura.

S’adreça a nenes i nens de 1r a 3r de primària (si no saben llegir amb fluïdesa, no passa res, igualment poden participar al club) i la durada de les trobades serà d’uns 90 minuts, els dissabtes que es detallen a continuació, iniciant-se les trobades a les 17:30h.:

– Inici: 21 de gener
– 2a trobada: 5 de febrer
– 3a trobada: 17 de març
– 4a trobada: 14 d’abril
– 5a trobada: 12 de maig
– Comiat: 9 de juny

Club de lectures Compartides

Per saber-ne més sobre el desenvolupament de les sessions i descarregar-vos el díptic informatiu seguir el següent enllaç: Club de lectures Compartides.

Per la seva banda, el Club de lectura Infantil, conduit per Aida Moral, serà un espai de trobada per a nenes i nens a qui els agrada la lectura. Es reuniran un cop al mes per tal de compartir impressions i experiències sobre els llibres proposats.

S’adreça a nenes i nens de 4t a 6è de primària (de 8 a 11 anys) a qui els agrada llegir i parlar de llibres i la durada de les trobades serà d’uns 80 minuts aproximadament, els dissabtes que es detallen a continuació a les 17:15h.:

– Inici: 28 de gener
– 2a trobada: 25 de febrer
– 3a trobada: 24 de març
– 4a trobada: 21 d’abril
– 5a trobada: 19 de maig
– Comiat: 30 de juny

Club de lectura Infantil

Per saber-ne més sobre el desenvolupament de les sessions i descarregar-vos el díptic informatiu segui el següent enllaç: Club de lectura Infantil.

Les inscripcions d’ambdós clubs de lectura ja estan obertes i el nombre de places és limitat.

Spro_3