Aprèn anglès amb Gerónimo Stilton

Geronimo Stilton és un fenomen editorial infantil que va començar a Itàlia, de la mà de l’editorial Edizioni Piemme, l’any 2000. Des de llavors s’ha estès a altres països, entre els quals Espanya i Catalunya, on els seus llibres es van publicar per primera vegada l’any 2003 de la mà de l’editorial Destino Infantil & Juvenil. Ja s’han publicat més de 35 títols diferents i s’han venut més d’un milió d’exemplars només a Espanya.

geronimo.JPGGeronimo Stilton és un ratolí que viu a una misteriosa Illa dels ratolins. En Geronimo dirigeix un diari molt famós: L’Eco del rosegador, però la seva passió és escriure llibres per fer riure, tendres com la mozzarel•la, dolces com el formatge gruier, o saboroses com el gorgonzola. Li encanta col•leccionar crostes de formatge del segle XVIII. Li encanta la seva feina tot i que odia viatjar perquè es mareja en vaixell, avió i en cotxe.

L’humor i la estètica visual dóna molta importància a les il•lustracions i als jocs gràfics dintre del text són algunes de les claus del seu èxit.

Stilton en anglès

Ja teniu disponible a la Cardona la Col·lecció ENGLISH!

Un mètode senzill i eficaç perquè els nens i nenes aprengueu la llengua anglesa, de la mà de Geronimo, Benjamí, Pandora i tots els seus amics, treballareu vocabulari, pronúncia i estructures gramaticals relacionades amb el tema central del llibre.
Tots els llibres inclouen exercicis, cançons i un còmic per fer més amè l’aprenentatge. Al final de cada llibre també hi ha un test per verificar el que s’ha après, un resum de la gramàtica i un diccionari amb la pronúncia fàcil de totes les paraules que surten al volum.

El rosegador

AQUEST SÓN TOTS ELS TÍTOLS QUE TROBAREU A LA BIBLIOTECA:

1 Numbers and colours-Nombres i colors
2 Human body-El cos humà
3 At school- A escola
4 How old are you?- Quants anys tens?
5 My clothes- La meva roba
6 Clock and hours- El rellotge i les hores
7 My house- Casa meva
8 The days of the week- Els dies de la setmana
9 My family- La meva família
10 Moving around- Anem a passejar
11 Months and seasons- Els mesos i les estacions de l’any
12 What’s the weather like?- Quin temps fa?
13 Together at the park- Al parc
14 The farm- La granja
15 What’s your job? De què treballes?
16 Let’s go to the montains!- Anem a la muntanya!
17 Let’s go to the seaside!- Anem a la platja!
18 Playing in the garden- Jugar al jardí
19 Let’s cook!- A cuinar!
20 Let’s keep fit!- En forma!
21 Free time- Temps lliure
22 Let’s go to the funfair!- Anem al parc d’atraccions!
23 My city- La meva ciutat
24 At the railway station- A l’estació
25 At the airport- A l’aeroport
26 At the harbour- Al port
27 On holiday- De vacances
28 How are you feeling?- Com estàs?
29 Around the world- Viatjant per tot el món
30 High-tech- Tecnologia

JA ELS PODEU PRENDRE EN PRÉSTEC!!!

Spro_3