Guanyadors del Concurs de Relats Curts NegrOliva

NegrolivaLa biblioteca Joan Oliva ha fet públic el nom dels guanyadors del primer concurs de relat curt de gènere negre “Negroliva”. L’organització ha rebut un total de 38 textos per participar en el concurs, 37 dels quals han estat de la modalitat adreçada a majors de 18 anys. Pel que fa a la modalitat adreçada a estudiants a partir de 16 anys, el premi ha quedat desert.

El primer premi ha estat per Vicenç Aguado i Cudolà, per l’obra El misteri dels escuts de la plaça de la Vila, mentre que el segon ha estat per Ignacio Arribas Martínez, amb La petita Mariona.

Aquest dos autors rebran com a premi la publicació de la seva obra a la segona antologia de relats de gènere negre, continuació de Crims.cat, que publicarà l’Editorial Alrevés. El tercer i quart llocs són, respectivament, per Un mort xerraire, de Mercè Foradada Morillo, i El final no té relat, de Joan Abellaneda Fernández.

La Biblioteca Joan Oliva i Milà ha comptat amb la col·laboració per aquest concurs d’Editorial Alrevés, Roca Editorial, les llibreries Llorens Llibres, La Mulassa i Llibreria Ma’at.

Gràcies a tothom per la vostra implicació en aquest concurs literari. Felicitacions als guanyadors! Us esperem en la propera edició del concurs.

El dijous 7 de juliol a les 19.30 h se celebrarà el lliurament de premis a la biblioteca Joan Oliva, en un acte obert a tothom.

Biblioteca Joan Oliva i Milà.

Morello