Fira Conte Va

punt_de_llibre

El 12 de maig arriba la 6a edició de la fira Conte va! Va de contes. La Fira tindrà lloc aquest dissabte 12 de maig i centrarà la seva activitat en diversos actes gratuïts al voltant de la plaça de les Neus, Rambla Principal i carrer de Sant Pere.

L’eix principal són “els contes i la música” i es comptarà amb la col·laboració especial de l’Escola Conservatori Mestre Montserrat. Al llarg dels dia hi haurà la marató de contes que inclourà el lliurament de premis del concurs de creació literària que promou la mateixa Associació (i en el que enguany han participat més de cinc-cents nens i nenes).

Tallers, activitats d’il·lustració per a infants dirigides per il·lustradors professionals, una gimcana, espai de signatures per a autors i il·lustradors i moltes altres propostes es desenvolupen simultàniament.

Els espectacles infantils i familiars s’ofereixen a la tarda: al Círcol Catòlic «Draps» a càrrec de La Guilla Teatre. Al Teatre Principal, «Endrapasomnis» a càrrec de Teatre al detall i música en directe de la Tresca i la verdesca.

Endrapasomnis_1

A l’atri de l’església Sant Antoni «Sons de mar» a càrrec de La Botzina en sessions continuades de 15minuts i al carrer Sant Pere, a la zona de les biblioteques, hi haurà a llarg de tot el dia el «Carro dels Contes» amb Diana Kerbelis i sessions continuades de contes de 20 minuts.

Dins de la marató s’inclouen dos espectacles de fusió de narració i música amb la col·laboració de l’Escola de música: pel matí «Syriëlle» de la mà de l’actriu Susanna Garcia-Prieto i la banda infantil. Per la tarda el conte de la Fira «Satironets» de la mà de l’actriu Montse Panero i la banda Mestre Montserrat.

Les Biblioteques de Vilanova i la Geltrú hi serem, i vosaltres?

DSC_0002

Aquest any la Lluneta i la Ratoliva inauguraran la marató de contes de la Fira donant la benvinguda a les 10.15h, la Lluneta explicarà el conte En Lluneta ja és aquí! a l’estand ubicat al carrer Sant Pere. on podreu gaudir de moltes activitats:

* A les 11h lliurament dels premis del concurs Puja al tren.

* A les 11.30h El flautista d’Hamelín de la il·lustradora Txell Darné a càrrec de l’actriu Carme Jariod.

* A les 12h Can Lleó a càrrec de La Títera

* A les 12.45h i a les 17h l’Hora de la calma: Tipis (audiocontes i lectura en família).

* A les 17.45h i a les 18.45h Hora del conte: 15 minut contats: contes de ratolins a cura de Pilar Galve, treballadora de la Xarxa de Biblioteques Municipals.

Amb motiu de la Fira, les Biblioteques hem preparat una guia de lectura sobre contes i música on hem comptat amb la col·laboració de l’Escola Municipal de Música Mestre Montserrat.

Súper 8