Primera trobada de Clubs de Lectura de les biblioteques de l’Alt Penedès i el Garraf
El passat divendres 22 de juny es va celebrar a l’Auditori de Vilafranca la primera trobada de clubs de lectura de les biblioteques de les comarques de l’Alt Penedès i el Garraf.
L’aplec va girar entorn la figura de l’escriptor gallec, arrelat a Vilafranca, David Monteagudo, i va estar presentat per Núria del Campo, directora de la Biblioteca Torres i Bages de Vilafranca del Penedès, i Imma Martínez, bibliotecària itinerant i coordinadora del bloc sobre els clubs de lectura.
A l’acte van participar unes 250 persones, que pertanyen a 13 clubs de lectura diferents, que van tenir la oportunitat de comentar aquests llibres amb el seu autor, fer-li algunes preguntes i gaudir de la lectura dramatitzada d’alguns fragments de l’obra de Monteagudo a càrrec de l’actriu María Rodríguez.
Monteagudo (Lugo, 1962) va descobrir la seva vocació literària als quaranta anys. Ha publicat ja tres novel·les amb l’editorial Acantilado i aviat s’estrenarà l’adaptació cinematogràfica del seu primer llibre, Fin, dirigida per Jorge Torregrossa i protagonitzada per Maribel Verdú.
La segona trobada es celebrarà a Vilanova i la Geltrú l’any vinent i la protagonista serà la Mercè Foradada, conductora del club de lectura per adults de la Biblioteca Armand Cardona i reconeguda escriptora vilanovina.
Trobareu més informació al al Bloc Els nostres clubs de lectura.

