Primer Concurs de Relat Curt NegrOliva

Concurs de relats curts Negroliva La Biblioteca Joan Oliva i Milà, amb la col·laboració de: Editorial Alrevés, Roca Editorial, les llibreries Llorens Llibres, La Mulassa i Llibreria Ma’at, posa en marxa aquest concurs.

Entre els diferents objectius d’aquest concurs volem destacar el de fomentar la creació literària i la lectura entre els participants, i el de difondre el centre d’interès de Gènere Negre de la biblioteca.

Hi haurà dos modalitats de concurs, una dirigida a persones a partir de 18 anys i una segona destinada a alumnes d’ESO, Batxillerat i Cicles formatius de grau mitjà, a partir de 16 anys.

Són tres guanyadors per cadascuna d’aquestes dues modalitats. El primer premi consistirà en la publicació del relat per Editorial Alrevés i un lot de llibres, que també es donarà al segon i tercer classificat de cada modalitat.

A més, a cada participant se l’obsequiarà amb una bossa del concurs com a regal (fins exhaurir existències).

El jurat estarà format per l’escriptor Jordi Cervera; el també escriptor Eduard Pascual; Àlex Martín, coautor i antòleg del llibre Crims.cat; Blanca Rosa Roca, presidenta de Roca Editorial; Josep Forment, editor de la Editorial Alrevès; Rosana Lluch, cap de la llibreria Llorens Llibres; i dos representants de la biblioteca Joan Oliva i Milà.

A partir del proper dilluns, 11 d’abril i fins el 18 de maig esperem els vostres relats negres curts i així podeu mostrar l’escriptor que porteu cadascun a dins.

Ja podeu consultar les Bases Concurs Relat Curt i conèixer la forma de participar. Us hi esperem!

Biblioteca Joan Oliva i Milà.

Lliurament dels Premis NegrOliva

El dijous 7 de juliol va tenir lloc a la Biblioteca el lliurament dels premis del Primer Concurs de Relat Curt NegrOliva. Els guanyadors del Primer Premi han estat Vicenç Aguado i Cudolà, amb l’obra El misteri dels escuts de la plaça de la Vila, i Ignacio Arribas Martínez, amb La petita Mariona. Aquests dos relats seran publicats a la segona antologia de relats de gènere negre, continuació de Crims.cat, que publicarà l’Editorial Alrevés.

Els guanyadors del concurs NegrOliva

align="center">

El segon i tercer premi han estat atorgats a Mercè Foradada Morillo per Un mort xerraire, i a Joan Abellaneda Fernández per El final no té relat, que podeu llegir clicant a sobre del títol.

align="center">

Fins la propera edició!…

Biblioteca Joan Oliva i Milà.

Morello