Eduard Pascual
Eduard Pascual neix a Barcelona el 1965 i en l’actualitat resideix a Llers (Girona), on, segons indica ell mateix, dedica de tres a sis hores diàries a escriure.
La seva professió com a especialista en investigació criminal es va desenvolupar dins el cos de la Policia de la Generalitat-Mossos d’Esquadra fins l’any 2005, moment en què Eduard Pascual fou retirat del servei ordinari a causa d’una malaltia auditiva, tot i que continua en actiu administrativament.
La seva faceta literària arrenca arran d’un curs d’escriptura, narració i informació a la Universitat Autònoma de Barcelona. Fruit d’aquesta dedicació i interès vers el món literari són els diversos guardons aconseguits: V Concurs de Contes Policials de la Generalitat de Catalunya (2003), XII Certamen Literario Vargas Llosa NH de Relatos (2007), escollit autor del mes per l’AEN-Asociación de Escritores Noveles (setembre de 2008).
Códex 10 es va publicar el 2009 i és la seva primera novel·la, però el 2010 la mateixa editorial va traure al mercat un nou títol d’aquest autor: En el umbral de la muerte.
Sílvia Romero.
Web.
Club La Crisàlide.
