Agua Marina

Agua Marina

La novetat d’aquest mes de juliol de la sala infantil de la Biblioteca Armand Cardona és Agua Marina.

Està publicada per Penguinlibros, el text està signat per Júlia Sánchez i les il.lustracions van a càrrec de l’artista vilanovina Glòria Fort.

Glòria Fort

A la Marina li fascina l’aigua: banyar-se, jugar i dejar-se embolcallar per les onades. I li encanta aprendre coses noves, sobre todo sobre el seu cos.

Amb l’arribada del seu germà, aprendrà que els seus cossos són diferents i tambié semblants, i que cadascú descobreix el món a la seva manera.

Així doncs tenim a les mans un conte per capbussar-se en l’acompanyament de la sexualitat des de la primera infància.

Què hi trobarem?

  • Una història que a travès de metàfores, imatges i conceptes clars i fàcils de comprendre acompanya tant a adults com a infants en el descobriment del seu propi cos.
  • Una manera senzilla de transmetre conceptes com ara el consentiment, les diferències físiques entre nens i nenes o la reproducció, per tal de tractar amb tota naturalitat la sexualitat des de ben petits.

Com que no sempre resulta fàcil tractar amb els més menuts aquest tema, aquest àlbum il.lustrat ens ajuda a que no es converteixi en tabú i que creixin sans i feliços dins dels seus propis cossos.

La novetat del mes és gentilesa de la llibreria La Mulassa.

Aayla Green