L’Univers

La novetat d’aquest mes de la Sala Infantil de la Biblioteca Armand Cardona és L’Univers, de Ruth Simmons i il.lustracions de Gail Armstrong, i publicada per Cruïlla.

Què és l'univers: característiques, formació i matèria fosca | Meteorologia  en Xarxa

Un llibre de paper retallat per endinsar-nos el l’univers, amb més de 30 solapes. amb desplegables i amb pàgines perforades.

Vols entrar dins de les meravelles de l’univers i tots els seus secret.?

Cinc curiositats de l'univers que no sabies

Els científics encara no el coneixen del tot, però aquest llibre ens ajudarà a saber-ne més coses.

L’Univers és enorme. Ho inclou absolutament tot, des dels àtoms diminuts fins a les galàxies immenses plenes d’estels resplendents.

Sospiten que conté aproximadament 200.000 milions de galàxies i també misteris que encara estan per descobrir.

Cómo se crea un sistema solar: cómo se formaron

Sabrem més coses sobre:

• La contemplació dels estels
  • El sistema solar
  • El sol
  • La lluna
  • Els asteroides i cometes
  • Els estels
  • Les galàxies
  • El Big-Bang
  • L’estació espacial
  • La base de Mart
Así fue el Big Bang

I també sabrem què vol dir:

Aeronau, atmosfera, clima, eclipsi solar, eix, entorn, forat negre, marcià, NASA, nucli, òrbita, radiació, satèl.lit, sonda i supernova.

Tens curiositat per descobrir l’univers? Aquesta novetat, gentilesa de La Mulassa, us espera a la Biblioteca Armand Cardona.

Aayla Green