Diada de Sant Jordi

Avui divendres 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, la plaça Soler i Carbonell acollirà les tradicionals parades de venda de llibres i roses adaptades a la normativa sanitària marcada per la pandèmia per COVID-19.

Agenda: Buena Diada de Sant Jordi (23/04/2020) | femturisme

Les Biblioteques de la ciutat participen de la Diada oferint,  l’exposició fotogràfica virtual Sant Jordi. Retrats de novetats 2020-2021 d’Aida Moral.

I per als infants dos especials Hora del conte: Els petits gegants de Marta Minella i Sebastià Serraamb motiu del 250è aniversari de l’Hereu i la Pubilla, i Dracsa càrrec de Petita companyia.

Publicacions d’autors i autores locals

Com cada any proliferen a la ciutat els títols d’obres d’autors i autores locals. Enguany aquest nombre de publicacions ha estat molt elevat.

En total s’han publicat vint-i-un títols de llibres per a públic adult, sis títols de llibres per a públic infantil i cinc títols de llibres autoeditats.

blogmlopez2020

Si cliqueu a l’enllaç trobareu la relació de tots ells.

Guies de lectura

Des de les Biblioteques de la ciutat hem preparat exposicions farcides de bones lectures ja sigui per a lectors adults com infantils.

Aquí trobareu les guies de lectura:

Canal Blau: programa especial

Així doncs i per tal de difondre aquestes novetats literàries, Canal Blau Televisió emetrà avui un programa especial amb entrevistes als seus autors i autores.

El programa ha estat organitzat conjuntament amb la Xarxa de Biblioteques Municipals de Vilanova i la Geltrú.

Aquest programa compta amb la col·laboració de l’editorial vilanovina El Cep i la Nansa i les llibreries de la ciutat.

Aayla Green