Selecció de novetats – Març

SelNovetats

Ja podeu trobar a la Biblioteca Armand Cardona la nova selecció de novetats, en aquest cas la corresponent al mes de març que inclou documents dels diferents fons de la Biblioteca: adults i infantil (lectura i coneixements), música, cinema, fotografia i còmics.

Entre les novetats per adults trobareu els llibre Mejora y gana: claves para encontrar trabajo De Ximo Salas Pérez. Potenciar la nostra marca personal, elaborar una estratègia professional, millorar el currículum, la carta de presentació, afrontar amb èxit una entrevista de treball… Són coneixements que ben desenvolupats ajudaran a diferenciar-nos del resta de la gent i marcar la diferència.

Pel que fa a la literatura, us recomanem la novel·la Melocotón loco de Megan Maxwell. Ana i Nekane dirigeixen un estudi fotogràfic a Madrid. Un dia es declara un incendi a l’edifici i, tot i estar acostumades a treballar amb grans models, no deixen de sorprendre’s davant els fornits bombers. Quan l’objectiu de la càmera d’Ana es centra en Rodrigo, el seu cor li indica que res tornarà a ser igual.

Portades 1

A la secció infantil us presentem el llibre Lluís Llach. De gran vull ser… cantautor! de Pep Molist i Mercè Galí. Durant 40 anys, Lluís Llach va ser cantautor, una persona que elabora la lletra i la música de les seves cançons. Vet aquí els elements i les persones que van fer que Lluís esdevingués cantant: un poble amb un munt de músics, un piano negre, una mare i uns mestres apassionats per la música, les converses amb l’avi Siset…

Entre els còmics presentem el primer volum de la sèrie manga I am a hero de Kengo Hanazawa. Als seus 35 anys l’Hideo està atrapat en una vida ¡ mediocre, pateix al·lucinacions i comença a perdre la raó, mantenint filosòfiques converses amb un amic imaginari. Però quan el caos es deslliga a Tòquio descobreix que la realitat és molt més terrible que les seves fantasies. Tindrà el que cal tenir per ser un heroi?

Pel que fa a la música us recomanem el llibre Memorias sónicas: historias en siete pulgadas. Es tracta d’una recopilació de 23 relats escrits per 23 músics independents del país al voltant dels àlbums que han marcat les seves trajectòries. Un projecte abordat lliurement per cada participant i en el que conflueixen relats de ficció, crítica musical, històries d’emocions i records d’allò més variats.

Portades 2

Per últim, a la secció de cinema us presentem The Master de Paul Thomas Anderson, una de les darreres pel3lícules del desaparegut actor Philip Seymour Hoffman. El film s’inicia al final de la Segona Guerra Mundial amb un grup de soldats amb símptomes del patiment psicològic sofert. A partir d’aquí se segueix al protagonista, bordat per Joaquin Phoenix, en un camí marcat pels esdeveniments violents, salvatges i provocadors producte d’una persona destrossada.

Aquí podeu veure el full de novetats d’aquest mes.

Us deixem amb el tràiler de la pel·lícula.

Súper 8