Trobada del jurat del 1r concurs de punts de llibre

El passat dilluns 3 de maig es va reunir a la biblioteca Armand Cardona el jurat del 1r concurs de punts de llibre que es va convocar el mes d’abril.

El Jurat

Aida Moral, Araceli Ibáñez, Jaume Sendra i Rosa Ramírez són els encarregats de triar, entre tots els punts de llibre que hi participen, el guanyador.

Jurat

Des de la Biblioteca us volem agrair l’èxit de participació que ha estat molt alt amb un total de 288 nens i nenes de entre 6 i 12 anys que han portat a la biblioteca el seu punt de llibre il·lustrat.

Punts de llibre

Recordeu que des del 10 de maig i fins el dia 31 podreu visitar l’exposició amb una selecció dels punts presentats a concurs.

El premi al guanyador o guanyadora es lliurarà a la biblioteca Armand Cardona dissabte 22 de maig a les 13h del migdia.

Spro_3