Sensibles
Sensibles, signat per Míriam Tirado i amb il.lustracions de Marta Moreno, és la novetat de la Sala Infantil d’aquest mes de setembre de la Biblioteca Armand Cardona Torrandell.

Des de ben petita, la Martina sovint se sent incomoda. De vegades es per la llum, que l’encega, o per un soroll, que l’espanta.
D’altres, es per les costures de la roba, que se li claven i li sembla que te punxes a la pell.
Tot i que de vegades es complicat ser tan sensible, la Martina descobrirà que, en realitat, te un superpoder.
Gràcies a la seva sensibilitat, pot sentir, viure i connectar amb els altres amb major intensitat.
Tots som sensibles, uns mes i d’altres menys. Un conte sobre la sensibilitat que ens permetrà abraçar el que sentim i viure amb plenitud sent nosaltres mateixos.
A tenir en compte
– Ens ensenya el valor de la diferencia i la sensibilitat.
– Ens ajuda a empatitzar amb els altres, a entendre millor.
– Dona peu al fet que petits i grans expressem els nostres sentiments.
L’autora ens convida a abraçar els nostres sentiments
L’autora
Míriam Tirado és escriptora, consultora de criança conscient i periodista especialitzada en maternitat, paternitat i criança.

Així doncs es dedica a ajudar mares i pares a connectar amb els seus fills.
Es va llicenciar en Ciències de la Comunicació i va treballar com a periodista dels serveis informatius de Catalunya Ràdio durant 14 anys.
També imparteix conferències, ofereix un servei de consultoria de criança conscient i s’ha format amb la Dra. Shefali Tsabary.
És autora dels llibres infantils El fil invisible, Desconnectats, El cercle, La font amagada, Benvingut Sr. Malestar, Baba; No vull dormir, Tinc un volcà i La FesTETA, i per a adults Rabietas, Maternidad a flor de piel, Vínculos, embarazo, parto y crianza cons¬cientes, RemoVidas y Límites.
Sensibles és gentilesa de Llibreria La Mulassa.