Guanyador 1r concurs infantil de punts de llibre

Ja tenim guanyador del 1r concurs infantil de punts de llibre convocat per la biblioteca Armand Cardona amb motiu de la Diada de Sant Jordi sota el lema EL DRAC DE SANT JORDI.

L’Alejandro Muñoz Soriano sota el pseudònim “Ale”  és ‘autor del punt de llibre triat pel jurat entre els 288 nens i nenes que hi van participar.

El guanyador

Els membres del jurat va fer una primera tria, sis punts de llibre cadascú i, després, entre tots van seleccionar tres: “Ale”, “Foc” i “Alícia” van ser els punts triats com a finalistes del concurs.

Finalistes “1r concurs

La Marwa Jaddoubi, “Alícia” i la Neus Mendoza Sancho, “Foc” són les autores dels dos punts de llibre que juntament amb el de l’Alejandro van ser els finalistes del 1r concurs infantil de punts de llibre.

El punt de llibre guanyador del concurs serà editat per Sant Jordi 2011.

Recordeu que fins el 31 de maig podeu visitat l’exposició a la sala infantil de la biblioteca amb una selecció dels punts presentats a concurs.

Spro_3