Premi “Llança” al conte d’una autora vilanovina
Qui diu la veritat, el cavaller o el drac? ha rebut el premi Llança que atorga l’entitat cultural Òmnium per Sant Jordi.

Aquest ha estat un dels llibres més votats pels internautes, entre 170 propostes, sota el lema: quin llibre regalaràs aquest Sant Jordi?
Un conte, publicat pel Cep i la Nansa edicions, molt especial per a descobrir les dues versions de la llegenda de Sant Jordi, els dos punts de vista, les dues versions enfrontades: la del cavaller i la del drac.

– El drac brama i llença foc pels queixals! – diu el cavaller
– Que no! El que em passa és que em pica el nas i he esternudat– respon el drac
A qui et creuràs? …
El millor és que us endinseu en aquestes històries i decidiu, vosaltres mateixos, quina de les dues llegendes us creieu: la del cavaller o la del drac?
L’autora d’aquest conte és la Montse Balada i ha estat il·lustrat per l’Eva Sans.
La Montse va néixer al Poble sec, però fa molts anys que viu entre Cubelles i Vilanova. Te una imaginació desbordant i escriu des de ben petita: poemes, contes, teatre, novel·la…
A més d’aquest conte, aquest Sant Jordi ha presentat una altra història: Ha nascut un drac, escrit amb la Susana Peix i il·lustrat per la Lorena Torres.
El conte Ha nascut un drac, també va guanyar un premi: el concurs de contes Barrina que barrinaràs de l’Agrupació d’amics del Drac de la Geltrú.
L’Eva és igualadina però viu fa molts anys a Vilafranca del Penedès. Li agrada molt dibuixar, la música, els infants i la muntanya.
Ja el teniu disponible a la biblioteca Armand Cardona… i a les llibreries de la ciutat!!

