La Biblioteca presenta la col·lecció “Simplemente Ciencia”

El BiblioBloc incorpora a partir d’avui una nova secció: BiblioJunior. En aquesta secció trobareu tot tipus d’informació d’interès per al públic infantil i juvenil: lectures, pel·lícules, còmics i tot tipus d’esdeveniments relacionats amb l’actualitat de la Biblioteca.

Ciència a la BibliotecaLa primera noticia que us presentem està relacionada amb una col·lecció de l’editorial Everest formada per 16 títols diferents que, dins les seves 32 pàgines, ensenyen tot un món de curiositats relacionades amb diferents temes, com l’aigua, la tecnologia, l’espai, l’energia, etc.

Amb unes il·lustracions amenes i divertides (també conté fotografies), ens ajuden a descobrir el tema central que cada volum tracta. Tal i com hem dit, es composa de 16 títols, que són els següents: Transport terrestre, Màquines potents, Màquines senzilles, Transport marítim, Espai, Comunicacions, Tecnologia, Construccions, Electricitat, Materials, Cos i salut, Energia, Clima, Llum i color, Aigua i Vol.

A més, també abunden les dades curioses, els personatges influents i cada llibre finalitza amb un qüestionari sobre el contingut i amb un índex de paraules clau.

Simplemente Ciencia

Es tracta d’una col·lecció molt interessant, divertida i curiosa, adreçada a nens d’entre 6 i 8 anys als quals ajudarà a fer importants descobriments a mida que vagin veient com funcionen les coses gràcies a la ciència.

Així que ja sabeu, ara només us falta passar per la Biblioteca i gaudir dels llibres. Bona lectura!

Spro_3