Mascarotes

cartell

subtitol

Mascarotes ha estat un dels molts tallers de Carnaval que ha realitzat la biblioteca Joan Oliva. Amb aquest títol, és evident que els nens i nenes que ens hi van voler acompanyar havien de fer una màscara per lluir durant aquests dies de festa.

Els participants en el taller podien triar el model que més els agradés. Hi havia màscares per a nens més petits (d’entre 3 i 6 anys) i n’hi havia d’altres per a més grandets (de 7 a 10 anys). En les imatges que us presentem a continuació hi podeu veure tots els models que els vam oferir:

mascarotes de 3 a 6 anys mascarotes de 7 a 10 anys

material

• Cartolina blanca
  • Goma elàstica
  • Colors (rotuladors, ceres…)
  • Tisores
  • Punxó
  • mascara grans mascara grans 3 mascara grans 2

pas a pas

1. Un cop triada la nostra màscara, haurem d’imprimir-la en blanc i negre sobre cartolina blanca. logo tallers en famlia-salvavides5Si us ve de gust fer servir aquests models per fer la vostra pròpia màscara, feu clic sobre cadascun dels números:

Màscares de 3 a 6 anys: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12.

Màscares de 7 a 10 anys: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

2. A continuació, la pintarem amb els colors que més ens agradin. Podem fer servir rotuladors, ceres, tèmperes…i, fins i tot, guarnir-la amb papers de colors o cintes com si fos un serrell.

3. Finalment, foradarem amb un punxó els laterals de la màscara per fer-hi passar una goma elàstica que serveixi per aguantar-la sobre la cara.

mascara petits mascara petit 3 mascara petit 2

Els nens i nenes que van prendre part en el taller van fer unes màscares ben maques. Us en mostrem un parell en les següents fotos:

DSC_0057 DSC_0051

Biblioteca Joan Oliva i Milà.

Funny Girl